تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان

کد :
52050
آخرین به روزرسانی :
23 اردیبهشت 1402 - 08:22


شرح بیانیه سطح خدمت
"تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان"
1)    مقدمه: 
(تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان شامل اقلام سرمایشی، گرمایشی و سایر لوازم مورد نیاز زندگی مانند یخچال و ... در 3 حالت تأمین کالای مورد نظر، ارائه وجه نقد جهت خرید کالا توسط فرد مددجو و یا تعمیر لوازم ضروری زندگی)
2)    اهداف شرح بیانیه : 
امکان ثبت خدمت  در آدرس اینترنتی emdadd.ir  یا سامانه soha
استفاده از درگاه های مختلف از جمله پیشخوان دولت/ کارتابل مددجویان و ... جهت دسترسی آسانتر به خدمت 
ارائه در میزخدمت الکترونیک ومیز خدمت حضوری
اطلاع رسانی مراحل فرایند ثبت تا ارائه خدمت ازطریق پورتال امداد وپیامک
اطلاع رسانی مراحل ارائه خدمت به صورت پیامکی و اینترنتی 
3)    تعریف خدمت :
ارائه مساعدت نقدی و یا اهداء کالا جهت تأمین و یا تعمیر اقلام ضروری زندگی نیازمندان از طریق کمیته امام امام خمینی (ره) 
4)    نحوه انجام تعاملات با خدمت‏گیرنده: 
•    بررسی میدانی مددکاران
•    ارائه درخواست از سوی مددجویان
5)    نحوه گزارش‏دهی و بازبینی: 
•    بررسی مددکاران در شناسایی نیاز مددجویان
•    ثبت نیازهای مددجویان در سامانه سها
•    ارائه خدمت به مددجویان از طریق فرایند لحاظ شده در سامانه سها
•    به روز رسانی نیاز مددجویان
•    اخذ گزارشات عملکردی از سامانه
6)    اهداف اجرای خدمت : 
•    هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) کیفیت تحویل ] تامین لوازم ضروری زندگی  نیازمندان [ برای [کلیه مددجویان مورد حمایت امداد و سایر متقاضیان نیازمند] مورد توافق قرار می گیرد.
•    این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش‏های نظارت و مسئولیت‏های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می‏کند.
7)    مسئولیت‏ ها:
•    سازمان اداری و استخدامی موافقت می‏کند که خدمت به ترتیب زیر ارائه شود :
•    تأمین لوازم ضروری زندگی  (1903001244)
•    تعمیر لوازم ضروری زندگی  (1903001244)
•    کمیته امداد امام خمینی (ره) دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های [معاونت حمایت و سلامت خانواده] برای [معیشتی] است که مستندات آن به شرح ذیل می‏باشد: [محل درج قوانین و مقرراتی که طبق آن، این دستگاه اجرایی دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست‏های حوزه مورد اشاره است.]
8)    تعهدات متقابل خدمت‏گیرنده و دستگاه اجرایی:
خدمت گیرنده :
•    ارائه درخواست توسط مددجویان در صورت وجود نیاز واقعی.
•    استفاده بهینه از خدمت ارائه شده و هزینه کرد آن در قالب نیاز ارائه شده.
دستگاه اجرایی :
•      ارائه به موقع و به هنگام خدمت.
•    کیفیت مطلوب اقلام اهدایی.
•    سرانه کافی خدمت متناسب با نیاز.
•    در نظر گرفتن رضایت مددجویان در ارائه خدمات.
9)     فرآیند روشن و کارآمدی برای حل و فصل تناقضات و جبران عدم ارائه خدمت در نظر گرفته شود. (در صورت وجود)
•    متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه/ دفتر پیشخوان/ حضوری به این دستگاه ارائه نماید.
•    موارد مربوط به فرم "اطلاعات خدمت/زیرخدمت جهت ارائه روی پایگاه اطلاع‏رسانی دستگاه" به صورت دقیق در رابطه با زمان انجام خدمت، تعداد مرتبه مراجعه حضوری متقاضی، نحوه دسترسی و زمان‏های دسترسی به خدمت و کلیه جزئیات خدمت بصورت متعهدانه از سوی دستگاه ذکر می‏شود. 
10)    هزینه‏ها و پرداخت‏ها: 
(توافقات مربوط به هزینه‏ها و پرداخت‏ها مطابق هزینه¬های درج شده در شناسنامه زیرخدمت در سامانه مدیریت خدمات دولت است.)
•    تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان تا سقف 20 میلیون تومان بلاعوض در سال
•    تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان تا سقف 15 میلیون تومان معوض در سال
•    تعمیر لوازم ضروری زندگی مددجویان تا سقف 2 میلیون تومان بلاعوض در سال
•    تعمیر لوازم ضروری زندگی مددجویان تا سقف 5 میلیون تومان معوض در سال
11)    دوره عملکرد: 
•    دوره عملکرد این خدمت به صورت متواتر و طی دوره های متعدد ماهانه و فصلی می باشد.
12)    خاتمه شرح بیانیه: 
•    ارئه خدمت به مددجویان
•    رفع نیاز مددجویان از طریق مساعدت سایر مراکز، مؤسسات یا خیرین
 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)