سوالات متداول - تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان

کد :
63746
آخرین به روزرسانی :
27 بهمن 1402 - 00:06

 سوالات متداولدر راستای تسهیل دسترسی مخاطبین گرامی به خدمات درگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرستی از سوالات متداول به همراه پاسخ هریک در زیر قابل دسترس می‌باشد. درصورتی که موضوع مورد نظر شما جزو موارد زیر نیست از طریق شیوه‌های ارتباطی مطرح شده در بخش ارتباط با کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

۱- این خدمت شامل چه لوازمی میباشد؟

اقلام گرمایشی ، سرمایشی و سایر لوازم ضروری زندگی

۲- به چه افرادی تعلق می گیرد؟

خانوارهای تحت حمایت امداد

۳- سرانه خدمت چه میزان میباشد؟

بر اساس قیمت تقیبی هر کالا

۴- ارائه درخواست از چه درگاهی صورت می پذیرد؟

پیشخوان دولت، مراکز نیکوکاری، موسسه خیریه و مددکار خانواده

۵- اگر مددجو کالای فرسوده داشته باشد میتواند درخواست برای خرید کالای نو را داشته باشد؟

بله، درخواست توسط مددجو در سامانه ثبت و با بررسی و تایید مددکار میتواند از این خدمت بهره مند گردد

۶- اگر مددجو کالایی را خودش تهیه نموده باشد ولی بابت خرید کالا بدهکار باشد میتواند درخواست مساعدت در این زمینه داشته باشد؟

بله، در صورتی که مددجو به دلیل موجه از نظر مددکار نسبت به خرید کالا اقدام نماید در سامانه در قسمت وضعی کالا ، درخواست وجه نقد به دلیل بدهی را انتخاب نموده و فاکتور کالا خریداری شده را الصاق می نماید.

۷- آیا مددجو امکان درخواست لوازم ضروری بصورت نقد را دارد؟

بله، امکان انتخاب نقد یا کالا بودن مساعدت برای مددجو در سامانه فراهم میباشد

۸- چه مدارکی برای لوازم ضروری زندگی مورد نیاز میباشد؟

در صورتی که فرد درخواست کمک هزینهنقد برای خرید لوازم ضروری را داشته باشد الصاق فاکتور الزامی میباشد

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)