در راستای تسهیل دسترسی مخاطبین گرامی به خدمات درگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) فهرستی از سوالات متداول به همراه پاسخ هریک در زیر قابل دسترس میباشد. درصورتی که موضوع مورد نظر شما جزو موارد زیر نیست از طریق شیوههای ارتباطی مطرح شده در بخش ارتباط با کارشناسان کمیته امداد امام خمینی (ره) تماس حاصل فرمایید.
1-ترویج فرهنگ خیر واحسان انجام میشود ؟
2- نحوه انجام تعاملات با خدمت گیرنده در ترویج فرهنگ خیر واحسان چگونه است ؟
3- نحوه گزارشدهی و بازبینی ترویج فرهنگ خیر واحسان چگونه است ؟
4-آیا ترویج فرهنگ خیر واحسان صرفا برای پرسنل کمیته امداد میباشد ؟
5-آیا خدمات خیر احسان صرفا برای مددجویان کمیته امداد میباشد ؟
6- آیا برای استفاده از خدمات ترویج فرهنگ و احسان باید هزینه ای پرداخت کرد ؟
7-آیا ترویج فرهنگ خیر و احسان جزء اساس نامه میباشد ؟
8-کمیته امداد امام(ره) خدمات خیر و احسان را با بهره گیری از چه ظرفیت هایی انجام میدهد ؟
9- جامعه هدف به جهت دریافت خدمات ترویج فرهنگ خیر و احسان چه کسانی میباشند ؟
10- اهداف بیانیه ترویج فرهنگ خیر واحسان چیست ؟
1-معرفی خدمت در سامانه های اینترنتی مرتبط(امداد هوشمند-شبکه های مردمی-اکرام)
2-تسهیل ارتباط جامعه هدف نیکوکار برای فعالیت در عرصه خیر و احسان با استفاده از درگاه های متنوع.
3-اطلاع رسانی و پاسخگوئی مستمر و به روز به جامعه هدف نیکوکاران به منظور تقویت اعتماد عمومی و شفافیت عملکردی از طریق روش های کارآمد دیداری وشنیداری .
4- نشر محتواهای متناسب با ترویج خیر و احسان بین اقشار محتلف جامعه.