ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به ۲۲۰ مددجوی کمیته امداد خوانسار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی امینی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خوانسار، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی قرارگاه جهادی امام علی(ع)، گفت: این اردو با همکاری و مشارکت گسترده دستگاههای اجرایی، خدماتی، خیران و نیروهای مردمی در "سالن ورزشی میترا هنرستان دخترانه عفاف" خوانسار برگزار شد و خدمات درمانی مورد نیاز مددجویان را ارائه کرد.
وی افزود: این برنامه در روزهای ۲۸ و ۲۹ خردادماه با هدف ارائه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند شهرستان اجرا شد و جمعی از دندانپزشکان، نیروهای درمانی و جهادگران داوطلب با حضور در این طرح، به ۲۲۰ نفر از مددجویان خدمات جامع دندانپزشکی ارائه کردند که عمده آنان را دانشآموزان و دانشجویان تشکیل میدادند.
امینی با اشاره به تقارن این حرکت جهادی با فرهنگ ایثار و خدمترسانی الهامگرفته از مکتب عاشورا گفت: برگزارکنندگان این اردو با شعار "درد محرومان را به نام امام حسین(ع) درمان میکنیم" تلاش کردند بخشی از نیازهای درمانی خانوادههای تحت حمایت را برطرف کرده و در مسیر ارتقای سلامت و کاهش هزینههای درمانی آنان گام بردارند.
رئیس کمیته امداد شهرستان خوانسار این رویداد را جلوهای از همدلی، مشارکت اجتماعی و همکاری مؤثر دستگاههای مختلف شهرستان دانست و با قدردانی از تمامی پزشکان، جهادگران و خیران، گفت: در سایه فرهنگ جهادی و روحیه خدمترسانی، زمینه ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان فراهم شد و این اقدام نمونهای موفق از همافزایی نهادهای شهرستان در خدمت به محرومان و تحقق اهداف انساندوستانه قرار گرفت.
انتهای پیام/






