
سامانه «فواد»، فوریت های اداری با شماره تماس ۱۲۸، با هدف رسیدگی سریع و موثر به مشکلات اداری مردم راه
به گزارش سایت خبری کمیته امداد استان قزوین ، ایشان بیان کرد : این اقدام در راستای ارتقای سطح پاسخگویی، تسهیل در پیگیری شکایات احتمالی و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات کمیته امداد انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه «فواد» بهعنوان مرکز دریافت و رسیدگی آنی به شکایات شهروندان از نحوه ارائه خدمات نظام اداری طراحی شده، افزود: شهروندان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۲۸، مشکلات، انتقادات یا پیشنهادات خود را مطرح کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ و نتیجه رسیدگی را دریافت کنند.
ناصر ظاهری همچنین تأکید کرد: جمعیت هلالاحمر استان قزوین برای اطلاعرسانی این طرح، از ظرفیتهای متنوعی همچون فضای مجازی، نصب بنر، ارسال پیامک و رسانههای رسمی بهره گرفته تا همه مخاطبان از این امکان مهم مطلع شوند
مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت :با استقرار این سامانه چند هدف را در کشور دنبال میکنیم، مهمترین آن نظارت همگانی مردم بر نحوه و فرایند ارائه خدمات به آنها و کسب رضایتمندی مردم از نحوه ارائه یا دریافت خدمات است که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و مورد تاکید رئیس جمهور محترم و مقام معظم رهبری است.