تأکید رئیس کمیته امداد بر استفاده از نوآوری درعرصه فناوریهای نوین به موازات کار جهادی
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، همایش سراسری مدیران کمیته امداد به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاونان و مدیران ستادی و مدیران کل وشورای مدیران استانهای سراسر کشور برگزار شد.
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این همایش با یادآوری فداکاریها و اقتدار نیروهای مسلح و همچنین وحدت و همدلی ملی بی نظیر در طول جنگ 12 روزه تحمیلی با رژیم صهیونیستی، گفت: این دفاع مقدس نماد اقتدار ایران اسلامی در عرصههای مختلف بود.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ و صیانت از نهاد انقلابی کمیته امداد، مهمترین مأموریت کارکنان این نهاد را حرکت در مسیر امامین انقلاب و ارائه خدمات جهادی به نیازمندان دانست.
رئیس کمیته امداد با اشاره به ضرورت ارتقای خدمات به جامعه هدف در حوزههای مختلف، اشاره کرد: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه ماست و باید با عملکرد شفاف، مؤثر و پاسخگو، آن را حفظ و ارتقاء دهیم.
بختیاری با تکریم بازنشستگان این نهاد که جوانی خود را درخدمت به محرومان سپری کرده و به افتخار بازنشستگی نائل آمدهاند، آنان را سرمایههای تجربه سازمانی دانست و افزود: نوآوری و بهروزرسانی در تمامی ابعاد کاری، ضرورتی انکارناپذیر است و باید خودمان را با تحولات روز همگام کنیم.
وی همچنین با اشاره به برنامههای حمایتی کمیته امداد از جمله پرداخت هزینه درمان بیماران زمینگیر، کمک به اجاره مسکن، تحصیل دانشآموزان، جهیزیه نوعروسان و حمایتهای بیمهای، گفت: اگرچه کشور با محدودیتهای مالی ناشی از تحریمهای ظالمانه مواجه است، اما خدماترسانی به مددجویان به ویژه در زمینه اشتغال با قوت ادامه خواهد داشت.
رئیس کمیته امداد توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات، افزایش مشارکتهای مردمی و گسترش خدمات فرهنگی را ضروری عنوان کرد و از مدیران این نهاد خواست با همت و انگیزه مضاعف در مسیر تحقق اهداف کمیته امداد گام بردارند.
بختیاری به اهمیت کانونهای فرهنگی و برگزاری اردوهای تربیتی دانشآموزان اشاره کرد و گفت: زندگی با آموزههای قرآنی و تربیت نسلی متعهد و مسئولیتپذیر از اولویتهای ماست و این اردوها و برنامههای فرهنگی نقش مهمی در تحقق این هدف دارند.
وی همچنین بر تقویت فرهنگ سازمانی و تلاش جهادی مدیران برای ارائه خدمات بهتر تأکید کرد. رئیس کمیته امداد بر ضرورت نوآوری و بهروزرسانی مستمر در تمامی ابعاد کاری تأکید کرد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر و اثرگذارتر، باید خودمان را با فناوریهای جدید، روشهای نوین و تحولات اجتماعی همگام کنیم. نوآوری کلید ماندگاری و پیشرفت است و همه مدیران و کارکنان موظفند در این مسیر فعال باشند.
انتهای پیام