گامی مهم برای بهبود خدمات؛ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در کنار مددجویان برای شنیدن صدای آنها

کد :
78206
آخرین به روزرسانی :
6 مهر 1404 - 07:47

از پیشنهاد صفحه «گامی مهم برای بهبود خدمات؛ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در کنار مددجویان برای شنیدن صدای آنها» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده

گامی مهم برای بهبود خدمات؛ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در کنار مددجویان برای شنیدن صدای آنها

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس به منظور پاسخگویی مستقیم و ارتقای خدمات‌رسانی بهتر به مددجویان تحت حمایت و دیگر نیاز مندان غیر تحت حمایت، اقدام به برگزاری ملاقات عمومی و بدون واسطه با مددجویان کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی،در این برنامه، مددجویان معزز به‌طور مستقیم با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر دیدار و مسائل خود را مطرح کردند و مدیر کل، ضمن گوش دادن به مشکلات، پاسخ‌گوی سوالات آنان بوده و راهکارهای مناسب را برای رفع دغدغه‌ و‌مشکلات آنان را ارائه داد.

 مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این باره اظهار داشت: این چنین برنامه هایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که موجب ارتقاء اعتماد مددجویان به کمیته امداد و افزایش شفافیت در روند خدمات‌رسانی می‌شود و ما تلاش داریم با بررسی مشکلات افراد و ارائه مشاوره‌های لازم، به رفع موانع و تسهیل امور مددجویان کمک کنیم.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X